Låst ude af plukkeliste

Ændret den Fri, 17 Nov 2023 kl. 02:22 PM

Man kan af flere forskellige årsager være blevet låst ude af en plukkeliste, den hyppigste årsag til dette er at man har tabt forbindelsen til internettet, selvom vores server stadig tror du er online.

Dette gør at en plukkeliste kan fremstå som værende optaget af dig selv eller en af dine kolleger.


For at kunne låse en liste op igen kræver det at du laver en genstart at SmartPack, dette kan du læse mere om her.


Men er jeres SmartPack løsning som minimum på version 100.0195, så er det muligt at overtage en aktiv plukkeliste. Inden dette sker, vil man også få en promt om man ønsker at overtage listen.

Var denne artikel nyttig?

Fantastisk!

Tak for din feedback

Beklager, at vi ikke var nyttige

Tak for din feedback

Fortæl os, hvordan vi kan forbedre denne artikel!

Vælg mindst én af grundene
Captcha-bekræftelse er påkrævet.

Feedback sendt

Vi sætter pris på din indsats og vil forsøge at rette artiklen