Opret returlabel på eksisterende ordre

Ændret den Fri, 19 Apr 2024 kl. 08:52 AM

Hvis du skal sende en returlabel til en kunde, som har lagt en ordre i systemet tidligere, kan dette gøres ved at følge nedenstående guide:


1. Find ordren frem i ordreoversigten (1) og klik på "Labels" ikonet ude til højre (2)


2. Et nyt overlay/vindue åbner, hvori du først skal vælge hvor returodren skal sendes hen samt indtast vægt i gram (1).

Derefter klikker du op "Create Return Label" (2), hvorefter forsendelsen dukker op ovenfor.


Hvis du har opsat returmailskabelon korrekt med SMTP indstillinger, vil kunden/afsenderen automatisk få en e-mail med label (Eller QR kode, hvis du bruger GLS QR retur) og du skal ikke foretage dig yderligere.


Derudover har du her mulighed for at "Kopiere", "Printe label" eller "Download label" (3).

Hvis du skal gensende label til din kunde, skal dette gøres via ordren, som beskrives nedenfor. Luk dette overlay (4)


3. Gå ud i ordreoversigten og klik på det blå ordre ID, for at tilgå ordren


4. Scroll ned til feltet "Shipment" og find returordren, som er markeret med et orange "Return" felt. Klik på "Resend mail"(1). Husk du skal have oprettet en mailskabelon til netop denne returforsendelse, samt SMTP skal være korrekt oprettet for at kunden modtager denne mail.





Var denne artikel nyttig?

Fantastisk!

Tak for din feedback

Beklager, at vi ikke var nyttige

Tak for din feedback

Fortæl os, hvordan vi kan forbedre denne artikel!

Vælg mindst én af grundene
Captcha-bekræftelse er påkrævet.

Feedback sendt

Vi sætter pris på din indsats og vil forsøge at rette artiklen