Der er som udgangspunkt tre forskellige måder at oprette produkter på i SmartPack.
Ved manuel oprettelse i SmartPack Admin
Ved import via CSV
Ved import via en integration
Alle de produkter du har i din webshop, kan blot oprettes via din webshop. Så vil produkterne der oprettes i webshoppen automatisk bliver hentet over i SmartPack via din shop integration.
Har du produkter som du gerne vil lagerføre, men ikke skal have oprettet via webshoppen. Det kan være dele af et bundle eller andet, så kan du nemlig nøjes med at have dem oprettet i SmartPack.
Manuel oprettelse
For at oprette et produkt i SmartPack, skal du gå til produktoversigten i SmartPack på den pågældende kunde.
Her kan du oppe højre side trykke på knappen "Tilføj nyt produkt"
Når du trykker på opret produkt, så kommer du til et helt blankt produkt som du kan udfylde. Der er to påkrævede oplysninger der skal til for at et produkt kan oprettes. Det er hhv. SKU og Produktnavn.
Udover det kan de udfylde så mange informationer som du ønsker
Hvis du med tiden ønsker at anvende det oprettede produkt på webshoppen, så skal det blot oprettes med det samme SKU, så vil det automatisk blive kædet sammen med produktet i SmartPack.
Import via CSV
Det er også muligt at oprette og opdatere produkter via CSV import, dette kan du læse mere om lige her:
Arkiver produkt
Har du et produkt i SmartPack som du ikke længere skal bruge, og du gerne vil rydde lidt op i det, så kan du arkivere det. Læs mere om arkivering her: