Ordre blev ikke printet, og nu er den væk

Ændret den Mon, 20 Nov 2023 kl. 10:53 AM

Hvis du i forbindelse med pakning af en ordre oplever en printerfejl eller lign. og du nu ikke længere kan finde ordren fordi den er blevet afsluttet?


Så er det muligt at finde alle dagens afsendte ordrer direkte på terminalen og genudskrive dem derfra.

Dette gør du ved at gå ind i pak ordrer, og trykke på ikonet der er en blanding af en pil og et ur, i øverste højre hjørne.


Når du gør det, så får du præsenteret alle de ordrer som er pakket og afsluttet på dagen.


Når du så har fundet ordren, som du gerne vil genudskrive, så skal du trykke ind på den og rulle ned i bunden og trykke på Udskriv igen. Hvis du trykket på den grønne Print knap, så vil den generere en helt ny label.


Her vil du blive mødt af en promt der spørger om du er sikker på at du vil genbruge den originale label, dette er for at sikre at man ikke bruger den samme label på to pakker.

Var denne artikel nyttig?

Fantastisk!

Tak for din feedback

Beklager, at vi ikke var nyttige

Tak for din feedback

Fortæl os, hvordan vi kan forbedre denne artikel!

Vælg mindst én af grundene
Captcha-bekræftelse er påkrævet.

Feedback sendt

Vi sætter pris på din indsats og vil forsøge at rette artiklen